
Consumatorii clasifică acum ingredientele naturale și impactul acestora asupra mediului înaintea recunoașterii mărcii și a descrierilor produselor și iși doresc să folosească produse de la o companie ale cărei valori se aliniază cu ale lor. De exemplu la alimente, cumpărătorii caută acum etichete cu mai puțin zahăr, cu mai multe proteine și mai puține ingrediente, și de asemenea cu ingrediente cu nume cunoscute. Această mișcare condusă de consumatori s-a strecurat și în industria cosmetică si de îngrijire personală.
Din perspectiva Biotech, frumusețea curată este următoarea frontieră în comportamentul consumatorilor de frumusețe.
Biotech are și va avea permanent ca obiectiv utilizarea în componența produselor numai ingrediente naturale care nu dăunează sănătății consumatorului și care în egală masură nu dăunează mediului.
Le promitem consumatorilor că ne vom concentra mereu pe dezvoltarea de produse sănătoase, sigure, și care vor reactiva în noi frumusețea naturală pierdută dar regăsită, atât de necesară timpurilor pe care le trăim.