Modalități de plată
Clientul poate opta pentru următoarele modalități de plată:
- Ramburs la livrarea coletului cu produsele comandate.
- Plată prin virament bancar
- Direct pe site-ul www.biotech-solution.ro prin plată online cu cardul de credit/debit
Politica de livrare/retur a produselor
Odată finalizată comanda, se începe etapa de procesare spre livrare a acesteia. Livrarea fiecărei comenzi se efectuează prin curierat rapid, de luni până vineri, în termen de 2 zile lucrătoare. Comenzile plasate în zilele de vineri se vor livra la începutul săptămânii următoare. Termenul poate suferi modificări în funcție de sărbătorile legale. De asemenea, în luna decembrie, livrările pot suferi modificări și întârzieri datorate volumului crescut al comenzilor firmelor de curierat colaboratoare.
Costurile de transport
În cazul comenzilor cu o valoare de peste 250 de lei, transportul este gratuit. În cazul comenzilor cu o valoare până la 250 de lei, transportul are o valoare de 15 lei, pana la greutatea de 1kg. Peste greutatea de 1kg, costul transportului va creste cu 2 lei/kg.
Retur
Clientul Biotech Green Solutions poate returna produsele achizitionate în următoarele situații:
– Produsul nu este conform cu specificațiile de pe site
– Coletele ce prezintă deteriorări severe
– Produsele au fost livrate greșit
– Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. Singurele costuri care cad în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor” conf. O.G. 34 / 2014, pentru persoanele fizice ce achiziționează produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 34 / 2014.
Clientul este obligat să notifice Biotech Green Solutions intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisă, în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la primirea produselor.
Clientul Biotech Green Solutions nu poate returna produsele achiziționate, și/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despăgubiri, în cazul în care produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat (produsul este folosit, nu are ambalajul intact și documentele care l-au însoțit). Având în vedere specificul produselor comercializate, respectiv produse cosmetice, nu pot fi acceptate la retur din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă, produsele care au fost utilizate sau desigilate de consumator.
În cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului. Biotech Green Solutions ramburseaza sumele mentionate folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursarii. Biotech Green Solutions nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferita de Biotech Green Solutions. Cu exceptia cazului în care Biotech Green Solutions s-a oferit sa recupereze el însusi produsele, în cazul contractelor de vânzare, Biotech Green Solutions poate amâna rambursarea pâna la data receptionarii produselor care au facut obiectul vânzarii sau pâna la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre Biotech Green Solutions, luându-se în considerare data cea mai apropiata. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client pentru returnarea produselor, nu se ramburseaza.
Premiile sub forma de voucher, sau produse Biotech Green Solutions, castigate in urma concursurilor desfasurate de Biotech Green Solutions, nu se returneaza. Fac exceptie doar produsele identificate neconforme (defect de fabricatie), sau produse trimise gresit fata de cele solicitate de castigator.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.
Atunci când consumatorul îsi exercita dreptul de retragere dupa transmiterea cererii în conformitate cu art. 7 alin. (3) sau cu art. 8 alin. (8) din O.G. 34 / 2014, consumatorul plateste catre Biotech Green Solutions o suma proportionala cu ceea ce s-a furnizat pâna la momentul în care consumatorul a informat Biotech Green Solutions cu privire la exercitarea dreptului de retragere, în raport cu acoperirea totala a contractului. Suma proportionala care trebuie platita catre Biotech Green Solutions de catre consumator este calculata pe baza pretului total convenit în contract.
Va rugam sa ne transmiteti intentia dvs. de retur la adresa de e-mail contact@biotech-solution.ro
Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat, in functie de preferintele clientului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.
Renunțarea la produsele cumpărate se poate face fără invocarea vreunui motiv, conform legii comerțului la distanță (O.G. nr. 34 / 2014 cu modificarile ulterioare). Produsele vor fi returnate cu sigiliul intact, în ambalajul original cu toate accesoriile, cu ambalajul intact, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs desigilat, fără ambalajul acestuia sau fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu capac recipient, cutie de prezentare, etc) NU este acceptat, onform OUG 34/2014 art. 16. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc.. Cheltuielile de returnare si costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii, respectiv costurile de livrare, ramburs, comisioanele bancare și cele pentru plata online vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.
Cheltuielile de returnare aferente produselor defecte, respectiv produselor care cad sub incidenta garantiei comerciale, vor fi suportate de catre vanzator, urmand a fi rambursate in contul clientului, dupa receptionarea produselor.
Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3)
Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
– ruperea sigiliilor și a etichetelor;
– ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
– zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
Accesoriile aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original sigilat dar deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri de orice natura, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor.
Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta.
Valoarea produselor cu ambalajul original sigilt dar deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii la conformitate.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe de readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.
– produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor.
– daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.
Date returnare
Returnarea se va face conform datelor de mai jos :
SC Biotech Green Solutions SRL
Adresa: str Dobrogei nr 1, Baia Mare, Maramures, Romania
Telefon: 0773 977 467
E-mail: contact@biotech-solution.ro
Program de lucru: Luni – Vineri 09:00 – 16:00
Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor. Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
Termenul de procesare al unei returnari, din momentul livrarii coletului de catre firma de curierat, poate fi de 72 de ore. Returnarile prin curierat rapid nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.